جمعه ۴ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاونت عملیاتی ترافیکی پلیس راه ناجا از طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور هراز از روز شنبه تا چهارشنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ‏‏معاونت عملیاتی ترافیکی پلیس راه ناجا اعلام کرد: با توجه به عدم اتمام عملیات لق گیری و رها سازی سنگهای معلق در محور هراز (رودهن تا آمل) طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور مذکور از روز شنبه 5/3/86 تا چهارشنبه 9/3/86  به اجرا در می آید.

براساس این گزارش با توجه با ادامه عملیات لق گیری و رها سازی سنگ های معلق در محور هراز (رودهن  تا آمل)در محدوده پیچ شیطان از روز شنبه مورخ 5/3/86 تا روز سه شنبه مورخ 8/3/86 از ساعت 6صببح تا 19 و روز چهارشنبه مورخ 9/3/86 از ساعت 6صبح تا ساعت 12 مسدود و تردد کلیه وسایل نقلیه از محور مذکور ممنوع می باشد .

این گزارش حاکیست رانندگانی که قصد تردد به شهرهای شمالی کشور را دارند می توانند ضمن رعایت نکات ایمنی و احتیاط کامل از محورهای جایگزین (محور فیرزکوه و کرج -چالوس) استفاده نمایند.

ضمنا شماره تلفن 88255555 با 10 خط در مرکز فرماندهی و کنترل ناجا بطور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راهای کشور به هموطنان عزیز می باشد. 

کد خبر 22857

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز